HONUA  Praktijk voor Chinese Manuele Tuina therapie

Hèt adres voor gezondheid en ontspanningsmassage

Behandeling met de Moxa-lamp

De Moxa-lamp is een apparaat dat bestaat uit twee minerale platen die een hitte-element hebben. Mineralen zijn essentieel voor het uitvoeren van alle biologische processen in ons lichaam. Deze platen worden geactiveerd door het hitte-element en creëert elektromagnetische golven die het cel-metabolisme van het lichaam versterken.
De warmte van deze lamp is echt weldadig voor lichaam en geest en wordt als zeer prettig ervaren.

Welke klachten kunnen behandeld worden met de Moxa-lamp?
Alle soorten pijnklachten, gewrichtspijnen, rugpijn, spierpijn, heuppijn, reumatische klachten, circulatiestoornissen, spijsverteringsproblemen, darmklachten, spastische darm, stress, botbreuken etc.

Effect op het lichaam:

• Stimuleren van de hypothalamus, die de productie controleert van de chemische stoffen die invloed uitoefenen op  de slaap, het gemoed, pijn en bloeddruk
  • Verlichten en bevrijden van pijn bij beschadiging van zachte weefsels en gewrichten

• Verdrijven van toxische stoffen uit cellen
  • Verzachten van ontstekingen en oedeem in de weefsels

• Assisteren bij de genezing van huidziekten
  • Balanceren van het zenuwstelsel bij bv. Ischias
  • Bevorderen van de genezende effecten op de inwendige organen
  • Verbeteren van de stofwisseling
  • Bevorderen van de bloedcirculatie en de aanvoer van zuurstof in de weefselcellen
  • Helpen ontwikkelen van biochemische stimuli waaraan het lichaam tekort heeft als gevolg van ziekte, ongeval of beschadiging
  • Bevorderen van de lichaamsfuncties die instaan voor de immuniteit en de opbouw van de weerstand